Obserwatorzy

sobota, 8 lutego 2014

Strój karnawałowy myszki miki ... w jeden wieczór


Na początku witam nowych obserwatorów ... bardzo mi milo ze to grono ciągle się powiększa te oficjalnych i obserwujących z ukrycia :) To miłe tak jak każdy pozostawiony komentarz

 W jeden wieczór powstał strój karnawałowy .. myszka miki. Okazało się że najmłodsza chrześnica nie ma przebrania na sobotni bal karnawałowy i tak w jeden wieczór powstał taki oto złożony na szybka strój .
Spódnica sklecona z organzy i opaska z mysimi uszkami ....
Niestety nie miałam modelki obok siebie i spódniczka wyszła zbyt długa ...i  pod paszkami troszkę cisnęła ;)... No nic na spokojnie może przerobię na właściwa długość i znowu będzie do użycia.


 
Ale kolor to jest czerwień jaką kocham najbardziej :







Podpowiedź wykonania:
 spodniczka jest wykonana z organzy takiej zwykłej wykorzystywanej we florystyce... uszyty tunelik i wciągnęła gumka z regulacją razem z lamówką która jest dłuższa do zawiązania na kokardkę .. Po założeniu spodniczkę ściąga się zapina na guziczek na pożądana długość i zawiązuje z tyłu na kokardkę. Po ściągnięciu  układa się jak baletnicza tutka.
Opaska to zwykły tunelik wciągnięty na zwykłą opaskę. Uszy z satyny obszyty według wykroju  o średnicy zwykłej szklanki , w środku usztywniona okładką od dokumentów. do utrzymania pionu uszek wsunęłam zwykłe szpilki od włosów, no i kokardka czerwona w kropki...  
aby strój był prawdziwie mysi zrobiłam też ogonek z satyny i doszyłam kokardkę. Ogonek jest dopinany na agrafkę    

7 komentarzy:

  1. Cudny strój na karnawał :-) bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko go zrobiłaś, podoba mi sie ta tiulowa, czerwona spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny strój!
    Serdecznie Cię pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki oraz miłe słowo. Uściski.

    Peninia ♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Ile metrów organzy potrzeba do takiej spódniczki? Proszę o odpowiedź, zamierzam uszyć takie spódniczki dla wszystkich dziewczynek z mojej grupy przedszkolnej i zastanawiam się ile zakupić materiału. Strój piękny - gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa . Na ten strój kupiłam w sklepie roleczkę organzy czerwonej ona ma wymiary szer. 40 cm na 7 metrów ale myślę że i dużo mniej wystarczy . tutaj są spodniczki z sztywnego tiulu http://www.kwiatek-mojehobby.blogspot.com/2013/05/spodniczki-baletowe.html chociaż te z organzy łatwiej i chyba taniej będzie zrobić

      Usuń
  5. Uroczy strój. Myślę, że na bal karnawałowy sprawdzi się fantastycznie. Więcej strojów dla dzieciaków można znaleźć w sklepie internetowym https://eurwis.pl/Stroje-karnawalowe-dla-dzieci-c229.

    OdpowiedzUsuń