Obserwatorzy

czwartek, 19 stycznia 2012

Moja pierwsza torba ....taka plażowa



Moja pierwsza torba jak zwykle zainspirowana przez koleżankę... 
Pokazała mi jak wykonać no i pierwsza ją zrobiłam ;).
Zdjęcie zrobiłam na szybko, więc nie efektowne, ale w oryginale wyglądała na tyle urokliwie,
że poszła na prezent dla  super osóbki.
Myślę , że w tej kolorystyce nasuwa na myśl gorące lato, plażę, szum morza i super urlop...
ach marzenia....
 ale póki co zimowe klimaty królują i straszą  że być może ostatnia zima, 
więc każdy co tam ma sanki, łyżwy, narty pod pachę lub pupę i do śniegu... 

Można także zrobić bałwana ... oby nie z siebie. 

Zimowe  pozdrowienia dla wszystkich odwiedzający...  


1 komentarz:

  1. No kochana idziesz jak burza z tą nauką szycia,śliczny kolor,sama torebusia oczywiście też,uściski śle.

    OdpowiedzUsuń