Obserwatorzy

piątek, 21 września 2012

Dyżurny... Konkurs :)

Zjawiam się ponownie po dość długiej nieobecności ... u mnie tak jak u  większość blogerek czas lata, to czas  głównie dla najbliższych i na tym się skupiłam .... i tylko czasem w cichy, spokojny wieczór sięgałam po jakąś robótkę i coś niewielkiego tworzyłam, niestety czasu na na umieszczenie posta nie zawsze już starczyło.Mam jednak masę pomysłów w głowie i jeśli chociaż 1/3 z nich zrealizuje to chyba będę wielka... 

 Ale do rzeczy ...

W związku z tym,  że przede mną pojawiło się kolejne ambitne zadanie do wykonania, postanowiłam podzielić się swoimi  wypocinami:))) - strojem dla przedszkolnego dyżurnego. Zrobiłam  dwa komplety czapki, fartuch i chustka na szyje ewentualnie na główkę dla dziewczynek, jakby nie chciały nosić czapek no i dodatkowo wykonałam jeszcze worek na przedszkolne "przydasie " .

No większość koleżanek zastanawiają się gdzie ta ambitne zadanie ?   no tak to podstawa krawiectwa,  ale ja  nie jestem krawcową, a samoukiem i szyję od jakiegoś roku :)))) wyrozumiałości

... I tu pojawiła się myśl na szybki konkurs pytanie brzmi :

Jak nazywa się grupa przedszkolna mojego syna?


Kto pierwszy w komentarzu umieści prawidłową odpowiedź otrzyma ode mnie serwetkę szydełkową :) 

Serdecznie zapraszam 







A tak wygląda na modelu w całości 

8 komentarzy:

  1. Piękne stroje.Stawiam na krasnoludki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Justynko,pięknie się spisałaś z tym szyciem.Obstawiam na Słoneczka,bo ten żółty kolor jakoś tak przemawia w tym kierunku.
    Justyś proszę usuń weryfikację obrazkową,to co teraz się wyświetla to jakieś nieporozumienie,nic nie idzie rozszyfrować.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co to jest ta weryfikacja obrazkowa ? bo ja nie mam pojęcia:( gdzie tego szukać ? I tu podobno ktoś nie oblatany w sprawach komputerowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już Ci piszę,wejdź w zarządzanie-ustawienia bloga,po lewej stronie masz kolumnę na samym dole masz Ustawienia kliknij na to,rozwinie ci sie lista kliknij na Posty i komentarze,będzie w drugiej kolumnie Włącz weryfikację obrazkową,zaznacz NIE.Po prawej stronie u góry masz w pomarańczowym okienku Zapisz ustawienia,kliknij na to.Gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obstawiam za słoneczkami

    OdpowiedzUsuń
  6. no niestety nie. Podpowiem tylko że nazwa jest bardzo prosta i nie są to jakieś postacie bajkowe czy kwiaty, roślinki, zabawki itp. Odpowiedz jest naprawdę widoczna na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń